Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

À deux

24 października - 18:30 - 20:00

Miejsce koncertu: Sala koncertowa FKWL

DUET E&E:
EWELINA ZAWIŚLAK – flet
EWA RZETECKA-NIEWIADOMSKA – klawesyn

Filharmonia Kameralna im. Witolda Lutosławskiego w Łomży
JUAN JOSE NAVARRO (HISZPANIA) – dyrygent

W programie m.in.: Maciej Zimka – FOLIE À DEUX koncert na flet, klawesyn i orkiestrę (światowe prawykonanie)

Patron medialny koncertu

Bilety w cenie od 10 zł do 30 zł

Kup bilet – link interticket
obraz link kup bilet

CENY BILETÓW:
1. Bilet normalny – 30 zł

2. Bilet ulgowy – 24 zł
Przysługuje:
a) za okazaniem odpowiedniego dokumentu *:
– emerytom, rencistom,
– rodzicom lub opiekunom dziecka,
– osobom dorosłym posiadającym Kartę Dużej Rodziny i Łomżyńską Kartę Mieszkańca,
– posiadaczom odznaki „Zasłużony działacz kultury”,
– osobom niepełnosprawnym, które nie wymagają wsparcia opiekuna – NIE DOTYCZY KONCERTÓW SPECJALNYCH;
b)
– nauczycielom szkół muzycznych,
– grupom zorganizowanym powyżej 15 osób,
– opiekunom osób niepełnosprawnych

3. Bilet specjalny – 10 zł
Przysługuje, za okazaniem odpowiedniego dokumentu *:
– uczniom i studentom do 25 roku życia,
– dzieciom posiadającym Karty Dużej Rodziny i Łomżyńską Kartę Mieszkańca,
– innym grupom na podstanie zarządzenia Dyrektora FKWL

* Dokument upoważniający do zakupu biletu zniżkowego należy okazywać przed wejściem na koncert.

 

EWELINA ZAWIŚLAK
W 2004 roku ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Łodzi pod kierunkiem prof. Antoniego Wierzbińskiego. W latach 2003-2004 studiowała w Franz Doppler Institute w Budapeszcie w klasie prof. Jánosa Bálinta. Uczestniczyła w wielu krajowych i międzynarodowych kursach mistrzowskich. Otrzymała tytuł „Talent Muzyczny” podczas Tygodnia Talentów w Tarnowie (1995), dyplom finalisty Międzynarodowego Konkursu Muzyki Kameralnej Gaetano Zinetti we Włoszech (2005), III nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Muzyki Kameralnej w Austrii (2007). Wyróżniona nagrodą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za osiągnięcia artystyczne i dydaktyczne (2010), Nagrodą Marszałka Województwa Łódzkiego za działalność artystyczną (2011), Odznaczona Brązowym Krzyżem Zasługi (2014), Dyplomem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za pełną oddania pracę pedagogiczną (2015). Jest trzykrotną laureatką Międzynarodowego Konkursu na flet solo „Il flauto ricercato”(2016, 2018). Wyróżniona nagrodą indywidualną I stopnia Dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie (2017, 2018), Odznaką honorową „Zasłużony dla Kultury Polskiej” (2019), Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2020). Otrzymała Grand Prix oraz potrójną nagrodę na Międzynarodowym Konkursie Artystycznym „INTERSTELLAR” na Ukrainie (2021). W roku 2023 otrzymała wyróżnienie ŁÓDZKIE EUREKA 2022 w kategorii Sztuka za promocje i upowszechnianie polskiej kultury muzycznej poprzez wykonawstwo muzyki polskiej oraz organizacje przedsięwzięć naukowo-artystycznych w roku 2022. Uhonorowana nagrodą II stopnia przez jej Magnificencję Akademii Muzycznej im. G i K. Bacewiczów w Łodzi (2024). Wraz z zespołem Wind5Quintet została laureatką I nagrody LONDYN International Music Competition (2024). Koncertuje jako solistka i kameralistka w Polsce i za granicą – w Austrii, Szwajcarii, we Włoszech, na Węgrzech, w Niemczech, Chinach, Norwegii, na Słowacji i Ukrainie. Współpracowała z Tarnowską Orkiestrą Kameralną i Orkiestrą Polish Camerata. Obecnie jest członkiem Polish Modern Orchestra. Jest współzałożycielką wielu zespołów: Flash Flutes, E&E, Empiria Trio, Polskie Trio Fletowe, Mellow Five, Tenerezza oraz założycielką Orkiestry Fletowej Akademii Muzycznej w Łodzi, z którą otrzymała brązowy medal w kategorii „premiera fonograficzna” za płytę Fletowe impresje przyznany przez Global Music Awards w USA (ARS SONORA, ARSO CD-128 ).W roku 2013 została wydana z jej udziałem płyta CD „Witold Lutosławski – Utwory wokalno – instrumentalne. Projekt LUTOS w ramach roku Witolda Lutosławskiego „Lutosławski 2013 – Promesa”, (DUX 0806). W roku 2015 został wydany z jej udziałem album dwupłytowy „Instrumenty dęte drewniane i blaszane w muzyce XX i XXI wieku” (AM 0043-44). W kolejnym roku wydała z zespołem Flash Trio z flecistą Jánosem Bálintem i pianistką Kingą Firlej-Kubicą album dwupłytowy „Flash Flutes” vol. 1 & 2 (ARS SONORA, ARSO-67/68 / WARNER MUSIC), który został nagrodzony przez Global Music Awards w Kalifornii srebrnym medalem. Wraz z pianistką Anną Liszewską, skrzypkiem Łukaszem Błaszczyk, wiolonczelistką Agnieszką Kołodziej wydała kolejna płytę z utworami Franza Xavera Mozarta „Utwory Kameralne” (DUX 1317). W roku 2017 z zespołem European Flute Ensemble wydała “European Flute Ensemble. CoOperate Orchestra. The Flute Music” (Acte Préalable. Jan A. Jarnicki, APO 381). W roku 2020 wydała kolejna płytę fonograficzną „Jolanta Smolska. Nowe kroki- Inkubacja” (DUX 1724), która otrzymała srebrny medal w dwóch kategoriach przyznany przez Global Music Awards w Kalifornii (2021). W tym samym roku wraz z zespołem Mellow Five w składzie: Agata Piotrowska- Bartoszek / obój, Dorota Cegielska / fagot, Jacek Delong / klarnet, saksofon, Adam Manijak / fortepian wydała płytę CD „Summer flow” (ARS SONORA, ARSO-CD-176). W 2022 roku została wydana kolejna płyta zespołu E&E „Dedicatations” (AKOLADA, ACD-22-101), który to zespół artystka tworzy wraz z klawesynistką Ewą Rzetecką-Niewiadomską. Płyta jest początkiem kolekcji utworów dedykowanych zespołowi, jednocześnie będącymi wkładem w rozwój kultury muzycznej w Polsce. Artystki tworzą unikatowe połączenie instrumentu dawnego i współczesnego, promując muzykę najnowszą. W 2023 roku Duet E&E otrzymał srebrny medal w kategorii Duet przyznany przez Global Music Awards w Kalifornii oraz dyplom Gold Star dla Best Duo CD (Music&Stars Awards). W roku 2022 zostały wydane z jej udziałem kolejne dwie płyty CD: „Joseph Jongen. Complete Flute Works, Vol. 1” (SOLITON, SL 1319) oraz „Nowe Pryzmaty” (ARS SONORA, ARSO CD-220). Jest również autorem publikacji naukowej „Znaczenie transkrypcji i aranżacji muzycznej dla artystyczno-instrumentalnego rozwoju flecisty na przykładzie wybranych utworów” wydanej przez Wydawnictwo POLIHYMNIA Sp. z o.o. w 2020 roku. Uczestniczyła w wielu nagraniach. Prowadzi kursy mistrzowskie i warsztaty metodyczne. Jako animatorka kultury zainicjowała: Międzynarodowy Konkurs „Muzyczne Orły” w obszarze powszechnie rozumianym jako muzyka poważna za wybitne osiągnięcia artystyczne, naukowe i edukacyjne, Polski Kongres Fletowy, Międzynarodowe Sympozjum dla Instrumentów Dętych, Międzynarodowy Kongres Dla Instrumentów Dętych „NOWE PRYZMATY”, Międzynarodowy Konkurs na Flet Solo „Il Flauto Ricercato”, Międzynarodowy Konkurs Muzyczny Power Sunrise, Festiwal „Musica Legata”, cykl koncertów Łódzcy artyści i kompozytorzy Łodzianom „Muzyka Obiecana” , Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej „Musica Perpetua, cykl koncertów „Revertimini ad fontes”, Łódzkie Warsztaty Fletowe Musica Legata, Spotkania fletowe Young LIVE online, Międzynarodowy Letni Kurs Mistrzowski dla Instrumentów Dętych i inne. Współpracuje z Wydawnictwem Muzycznym MERAKEL, zajmując się redakcją merytoryczną najnowszych utworów polskich kompozytorów. Obecnie rozwija swoje kompetencję poprzez aranżowanie i tworzenie kompozycji. Od 2004 roku jest solistą Filharmonii Łódzkiej oraz pedagogiem w Akademii Muzycznej w Łodzi w której od roku 2019 zatrudniona jest na stanowisku profesora Akademii Muzycznej w klasie fletu. W 2018 została kierownikiem Katedry Instrumentów Dętych Akademii Muzycznej w Łodzi.

EWA RZETECKA-NIEWIADOMSKA
Ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Łodzi w klasie klawesynu prof. Leszka Kędrackiego, a następnie studia podyplomowe w Konserwatorium Muzycznym w Genewie (HEM) w klasie klawesynu solowego Alfonso Fediego. Również w Genewie w 2014 zdobyła tytuł Maestro al Cembalo. i nagrodę specjalną Groux-Extermann za wystawienie opery John Blow „Venus and Adonis”, która to jednocześnie była przedstawieniem dyplomowym. Studia te oscylowały wokół problematyki prowadzenia zespołów kameralnych i orkiestr, dyrygowania oraz gry na różnych instrumentach klawiszowych jak klawesyn, organy czy pianoforte (Leonardo Garcia Alarcon, Marcelo Giannini, Liuwe Tamminga, Vincent Thevenaz). Odbyła kursy mistrzowskie
u wybitnych klawesynistów i organistów, takich jak: Władysław Kłosiewicz (Polska), Ketil Haugsand (Norwegia, Portugalia), Pierre Hantaï (Francja), George Kiss (Szwajcaria, Włochy), Luca Skandali (Włochy), Liuwe Tamminga (Włochy), Ton Koopman (Holandia).
Koncertuje solowo jako klawesynistka i organistka. Współpracowała m.in. z zespołem Atelier Baroque de l’Orchestre de la Suisse Romande (Szwajcaria), Teatrem Wielkim w Łodzi, jest członkiem grupy Kapela Polonica, duetu Musica Graziosa (wraz z klawesynistką Pauliną Tkaczyk) czy Duo E&E (z Eweliną Zawiślak)wykonując muzykę współczesną na flet i klawesyn. Muzyka współczesna stała się również inspiracją do stworzenia wraz z dr Aleksandrą Gajecką-Antosiewicz Seminarium Współczesnej Muzyki Klawesynowej Klawesyn bez granic regularnie prowadzonego od 2018 roku w Akademii Muzycznej w Łodzi, które oprócz wykładów proponuje koncerty i premiery muzyczne.
Regularnie od 2010 bierze udział jako pedagog i akompaniator (klawesyn, organy) w międzynarodowym Forum for Flute and Piano w Luksemburgu.
Ma na swoim koncie różne nagrania fonograficzne. Do najważniejszych należą Suity Klawesynowe H. Purcella, które ukazały się nakładem firmy DUX (1437) i są pierwszą płytą z suitami tego kompozytora w Polsce czy solowa płyta organowa poświęcona Bachowi i jego synom – Organy Joachima Wagnera w Siedlcach 4 (DUX 1608).
W 2009 roku nagrała płytę Barok w Europie (ARSO-CD-004) wraz z flecistką Joanną Woszczyk- Garbacz, natomiast w 2011 roku – francuskie i angielskie miniatury do sonetów Andrzeja Żarneckiego. W roku 2018 z zespołem Kapela Polonica dokonała nagrania kantat sakralnych Telemanna dla firmy Ars Sonora (ARSO-CD-096), zaś nagranie muzyki organowej do audiobooka Filary ziemi doczekało się również audiobooka z muzyką tejże produkcji.
Solowa płyta klawesynowa Ah vous dirai-je, Maman (ARSO-CD-175), nagrodzona srebrnym dyplomem w konkursie Muzyczne Orły, jest dedykowana dzieciom. Odzwierciedla również zainteresowania pedagogiczne i metodyczne klawesynistki. W 2021 roku dr hab. Ewa Rzetecka zapoczątkowała seminarium o tytule O nauczaniu w XXI wieku, które oprócz zwrócenia uwagi na role klawesynu w środowisku muzycznym, skupia się na temacie znaczenia muzyki w życiu człowieka, metod nauczania we współczesnym świecie, wpływu muzyki na rozwój mózgu i inteligencji czy korelacji z innymi dziedzinami.
W 2022 roku została wydana płyta zespołu E&E („Dedicatations”,Akolada, ACD-22-101) który to zespół artystka tworzy wraz z flecistką Eweliną Zawiślak. Płyta jest początkiem kolekcji utworów dedykowanych zespołowi, jednocześnie będącymi wkładem w rozwój kultury muzycznej w Polsce. Artystki tworzą unikatowe połączenie instrumentu dawnego
i współczesnego, promując muzykę najnowszą. W 2023 roku płyta została nagrodzona tytułem Gold Star Best Duo CD w konkursie Music & Stars Awards.
Ewa Rzetecka-Niewiadomska po uzyskaniu stopnia doktora habilitowanego pracuje na stanowisku profesora w łódzkiej Akademii Muzycznej.

JUAN JOSÉ NAVARRO HERNÁNDEZ
Juan José Navarro pochodzi z Godellety w Walencji. Uzyskał z wyróżnieniem tytuł Profesor Superior w zakresie gry na klarnecie. Studiował oraz był asystentem wielu profesorów klarnetu m.in.: ean Luis Sajot, Ramón Barona, Roy Jowit, José Tomás, Walter Woykens and J. Vicente Herrera. W 1997 roku został nauczycielem w Conservatorio Elemental de Musica w El Ejido oraz Conservatorio Profesional of Córdoba i jednocześnie został członkiem Cuerpo de Profesores de Música y Artes Escénicas, które jest częścią Junta de Andalucia. Następnie objąć obecnie zajmowane stanowisko profesora został nauczycielem w Real Conservatorio Profesional de Almeria.
Prowadził wiele kursów dyrygowania orkiestrami dętymi oraz orkiestrami symfonicznymi wspólnie z wieloma profesorami, wśród których są m.in.: Salvador Más, Manuel Hernández Silva, Enrique Garcia Asensio, Jerzy Salwarowski, Paollo Belomia i Cesar Álvarez. Uzyskał tytuł Profesor Superior de Dirección de Orquesta w klasie dyrygentury José Miguela Rodilli w Conservatorio Superior de Música w Murcii, kończąc studia z najwyższym możliwym do uzyskania wynikiem dyrygując „Historią żołnierza” Igora Strawińskiego. Conservatorio Superior nominowało go do objęcia stanowiska asystenta dyrygenta Orquesta de Jóvenes de la Region de Murcia.
Juan José Navarro dyryguje koncertami w Hiszpanii, we Włoszech, Francji, w USA, Niemczech, Korei Południowej, Rumunii i Holandii współpracując z takimi orkiestrami jak: Orquesta del Conservatorio Superior de Música de Murcia, Sinfónica Municipal de Albacete, Sinfónica San Indalecio de La Cañada de Almería, Sinfónica Municipal de Sevilla, Coral Emilio Carrión, Orquesta Joven de Almería, Philadelphia Winds Symphony (Pensylwania, USA), Gangnung Philarmonic Orchestra (Korea Południowa), University North Caroline Scholl of the Arts Chamber Winds of Winston-Salem (Karolina Północna, USA), Sinfónica de la Unión Musical de Godelleta, Oltenia Philarmónic Orchestra of Craiova (Rumunia), Orquesta de la Compañía Lírica andaluza, Orquesta de Jóvenes de la Región de Murcia, Sinfónica Provincial de Almería, Lake Como Philarmonic Orchestra (Włochy), Orquesta Sinfónica del Conservatorio profesional de El Ejido, Triangle Wind Enssemble (Karolina Północna, USA), Unión Musical de San Pedro del Pinatar (Murcia, Hiszpania), Pitesti Symphony Orchestra (Rumunia), Greensboro University Symphonic Band (Karolina Północna, USA), Eindhoven Symphony Orchestra, (Holandia), University Jewel College Symphonic Band (Missouri, USA), Kansas City Winds Symphony (Missouri, USA), Banda del Conservatorio Profesional de Música de El Ejido y Ensemble Fiatti di Música Aperta (Bérgamo, Włochy).
Dyrygował wieloma produkcjami Compaña Lírica Andaluza, m.in: „El Barbero de Lavapiés”, „Agua Azucarillos y Aguardiente”, czy „El Dúo de la Africana”, które były wystawiane w takich salach, jak Teatro Alameda w Maladze, czy Nuevo Teatro Infanta Leonor w Jaén.
Prowadzi warsztaty, seminaria i kursy mistrzowskie w Universities as Almería (Hiszpania), Virginia Tech University (Virginia, USA), University North Caroline Greensboro (Karolina Północna, USA), University Jewel College (Missouri, USA), Kansas University (Arkansas, USA) oraz w Murcii, Galicji, Jaén, Granadzie i Almerii organizowane przez takie instytucje jak Vicerrectorado de Extensión Universitaria przy University w Almerii, Federación Andaluza de bandas de Música, Real Conservatorio Profesional de Música w Almeria. Prowadzi również szkolenia dla nauczycieli w Centro de Enseñanza al Profesorado.
Juan José Navarro jest często zapraszany do udziału w komisjach egzaminacyjnych z zakresu kompozycji, orkiestry symfonicznej i dętej, muzyki kameralnej, najlepszego młodego muzyka, a także do National Competition of Wind Orchestra w Murcii, National Competition of Composition w San Pedro del Pinatar, Valencia Wind Bands Competition, UK´s National Concert Band Festival, International Music Competition Florestano Rossamunda (Włochy) oraz National Orchestra i Wind Orchestra Competition w Korei Południowej.
Jest lauretem drugiej nagrody na konkursie National Competition w Murcii dyrygując San Indalecio Wind Orchestra oraz laureatem pierwszej nagrody na Special Section of the Wind Bands Competition w Walencji dyrygując Unión Musical de Godelleta.
Przez 8 lat był dyrektorem muzycznym Sinfónica Municipal de Almeria. Wspólnie z José Miguel Rodilla założył Academia de Dirección de Orquesta y Banda „Diesis”, która prowadzi kursy w Almerii i Walencji dla około 80 studentów z całej Hiszpanii.
Obecnie jest dyrektorem muzycznym Sinfónica San Indalecio de Almería, nauczycielem w Real Conservatorio Profesional de Música w Almerii oraz dyrygentem orkiestry symfonicznej i chóru na University of Almeria.

MACIEJ ZIMKA
Akordeonista, kompozytor i aranżer. W roku 2013 ukończył z wyróżnieniem klasę akordeonu w Akademii Muzycznej w Krakowie, w 2016 roku obronił doktorat a w 2024 uzyskał stopień doktora habilitowanego na tejże uczelni. Jest laureatem wielu konkursów kompozytorskich, m.in.:
– II nagroda w konkursie „Kiedy myślę Ryszard Bukowski…” we Wrocławiu za Sonatę na fortepian (2017),
– Grand Prix w VIII Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim w Sanoku za Sonatę na akordeon i gitarę (2017),
– II nagroda w XXV Konkursie Kompozytorskim im. Adama Didura za pieśń Słowik i kruk na mezzosopran i fortepian.
Artysta pisze głównie muzykę kameralną na różnorodne obsady instrumentalne, tworzy również muzykę rozrywkową, m.in.: piosenki do tekstów polskich poetów. Jego utwory są wykonywane w na festiwalach oraz koncertach w Polsce i za granicą (m.in.: Niemcy, Słowacja, Ukraina, Litwa, Włochy, USA). Maciej Zimka tworzy również muzykę edukacyjną: jego kompozycje są również wykorzystywane w kształceniu w szkołach i wyższych uczelniach muzycznych.
Album z kompozycjami kameralnymi Macieja Zimki z udziałem akordeonu Out of The Circle (Maciej Zimka – akordeon, współwykonawcy: Maria Sławek – skrzypce, Wiesław Ochwat – akordeon, Miłosz Mączyński – gitara, Piotr Lato – klarnet) uzyskały nagrody w 10. International Music Awards Spring 2022 Clouzine Magazine (USA) w kategorii najlepszy album klasyczny oraz uzyskała nominacje do nagród w prestiżowym konkursie Opus Klassik 2022. Album Out of the Circle został również uhonorowany Złotym Dyplomem za wybitne osiągnięcie w kategorii sztuki muzyczne w II Międzynarodowym Konkursie „Muzyczne Orły” (2022).

Ważniejsze wybrane utwory:
– Sonata na skrzypce i akordeon (2008-2009, III nagroda w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim w Sanoku, prawykonanie: 2009 – Sanockie Spotkania Akordeonowe, Anna Trólka – skrzypce, Maciej Zimka – akordeon);
– Highland Roll na skrzypce, klarnet, akordeon i kontrabas (2013, prawykonanie Zagan Acoustic – Gdańska Sztuka Interpretacji Akordeonowej 2013, kompozycja utrwalona na płycie FolkRoll, wyk.: Zagan Acoustic, feat.: Krzesimir Dębski);
– Between Paths na akordeon (2015, I nagroda w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim w Sanoku, Prawykonanie: Wiesław Ochwat 2015, Koncert Prawykonań Utworów Akordeonowych w Krakowie);
– Scrub na trio stroikowe (2016, prawykonanie: LLLgierro Woodwind Trio, Koncerty Stypendystów Twórczych Miasta Krakowa 2018);
– Sonata na fortepian (pamięci Ryszarda Bukowskiego, II nagroda w konkursie „Kiedy myślę Ryszard Bukowski…” we Wrocławiu, 2017, Prawykonanie, Marek Szlezer – Na drodze do nowej harmonii 2023, Jastrzębie-Zdrój);
– Sonata na akordeon i gitarę (2017, Grand Prix w VIII Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim w Sanoku, Prawykonanie: Koncert Prawykonań Utworów Akordeonowych w Krakowie 2017, Miłosz Mączyński – gitara, Maciej Zimka – akordeon);
– Koncert na akordeon i orkiestrę smyczkową (2017, zarejestrowany na płycie In Between, wyk. Wiesław Ochwat – akordeon, Maciej Tworek – dyrygent, Sinfonietta Cracovia);
– Out of the Circle na klarnet i akordeon (Prawykonanie 2018, Piotr Lato – klarnet, Maciej Frąckiewicz – akordeon, IV Krakowski Festiwal Akordeonowy, Stypendium FPT ZAiKS);
– Through a Glass Darkly (2020, Stypendium FPT ZAiKS) na wiolonczelę i fortepian (zarejestrowane na płycie Cracow Duo: Dedications Vol. 3);
– Slope na kwintet dęty drewniany (2021, Zarejestrowane na płycie DUX Na drodze do nowej Harmonii);
– Ab Oriente Lux na skrzypce i fortepian (2022, prawykonanie: 2022, Willa Atma, Koncert z okazji 140- lecia urodzin Karola Szymanowskie, Maria Sławek – skrzypce, Piotr Sałajczyk – fortepian);
– Concerto Grosso na kwintet dęty i orkiestrę kameralną (2023, Zamówienie FL, prawykonanie: Wind5 Quintet: Ewelina Zawiślak – flet, Agata Piotrowska-Bartoszek – obój, Roman Pryliński – klarnet, Krzysztof Kamiński – fagtot, Zbigniew Monkiewicz – waltornia) i orkiestra Filharmonii Łódzkiej im. Artura Rubinsteina pod batutą Vincenta Kozlovskiego);
– FOLIE A DEUX koncert na flet, klawesyn i orkiestrę smyczkową (Sfinansowano ze Stypendium Funduszu Popierania Twórczości ZAiKS. Prawykonanie: październik 2024; Ewelina Zawiślak-flety, Ewa Rzetecka-Niewiadomska-klawesyn, Filharmonia Kameralna im. Witolda Lutosławskiego w Łomży, Juan José Navarro-dyrygent ).

Details

Date:
24 października
Time:
18:30 - 20:00
Event Category:

Venue

Sala koncertowa FKWL
ul. Zawadzka 1
Łomża,
+ Google Map